سر ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار

سر: ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار مهمانداران سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شرکت ملل تریبونی جهت بیان مواضع کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    رییس جمهور با اشاره به این که آمریکا بیش از هر لحظه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت‌: همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حرف

    شرکت ملل تریبونی جهت بیان مواضع کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    روحانی: شرکت ملل تریبونی جهت بیان مواضع کشور عزیزمان ایران است

    عبارات مهم : ایران

    رییس جمهور با اشاره به این که آمریکا بیش از هر لحظه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت : همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حرف های زیادی جهت گفتن در شرکت ملل دارند، شرکت ملل وقت و تریبونی جهت بیان مواضع کشورمان است.

    به گزارش ایسنا، حسن روحانی، رییس جمهور صبحگاه امروز (یکشنبه ) پیش از ترک پایتخت کشور عزیزمان ایران در فرودگاه مهر آباد، با بیان این که مجمع عمومی شرکت ملل یک وقت و یک تریبونی است که در اختیار کشورمان قرار گرفته هست، اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران می تواند نظرات خود را راجع به پرسشها منطقه ای و بین المللی در شرکت ملل اعلام کند. همچنین وقت دیدار با سران بسیاری از کشورها فراهم هست. جهت دیدن سران این کشورها ، باید سفرهای زیادی انجام شود، ولی در شرکت ملل کاملا فضا آماده هست. در طول این سفر با رهبران کشورهای مختلف، مسلمانان، سیاسیون و با سردبیران رسانه ها دیدار دارم و مصاحبه هایی هم انجام خواهم داد.

    وی همچنین ادامه داد: شرایط جهانی مناسب نیست. آمریکا بیش از هر لحظه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند. سیاست یک جانبه گرایانه خود را ادامه داده و فکر می کند که بر مبنای زور می تواند عمل کند. هر کسی که میزبان یک شرکت هست، نباید فکر کند که اختیار آن شرکت را دارد. اختیار آمریکا بر شرکت ملل باید مشابه سایر کشورها باشد. در حالی که آمریکا از شرکت ملل سوءاستفاده کرده و سایر کشورها هم نتوانستند از این شرکت به خوبی استفاده کنند.

    شرکت ملل تریبونی جهت بیان مواضع کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    رییس جمهور با اشاره به این که حکومت کاخ سفید با هر لحظه آمریکا متفاوت هست، بیان کرد: آنها به هیچ معاهده ای احترام نمی گذارند. نه به شورای حقوق بشر و نه قراردادهای تجاری و نه معاهده پاریس؛ متاسفانه آنها کارهایی کردند که کمتر قابل توجه بود. به عنوان نمونه با ملت فلسطین این چنین مقابله کرده و سفارت خود را به قدس بردند و یا جهت مسلمانان در صدور ویزا مضیقه زیادی را ایجاد کردند. این حکومت تفکر یک جانبه گرایی و ناسیونالیسم افراطی دارد. در این شرایط من فکر می کنم که بسیاری از کشورها از جمله کشور عزیزمان ایران حرف های زیادی جهت گفتن دارند.

    وی ادامه داد: آمریکا به یکی از تعهدات خود یعنی بر جام پشت پا زد و آن را نقض کرد. بر جام یک سند بین المللی است ، ولی آنها با بهانه های واهی از این توافق خارج شده است و بر خلاف حقوق بشر، ملت کشور عزیزمان ایران را تحت فشار قرار داده اند. سایر ملت ها و شرکت ها را نیز با قانون داخلی خود مجبور می کنند تا در روابط با کشور عزیزمان ایران محدودیت داشته باشند. آنها می خواهند مردم کشور عزیزمان ایران را در فشار قرار دهند تا آنها از استقلال خود پشیمان شوند. آمریکا می خواهد در کشور ما بلوا و آشوب ایجاد کند تا روزی بتواند به این کشور باز گردد و در آن اربابی کند، ولی این خیال ها خام بوده و آنها هیچ گاه به اهدافشان نخواهند رسید.

    رییس جمهور با اشاره به این که آمریکا بیش از هر لحظه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت‌: همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حرف

    وی تاکید کرد : کارهایی که آنها شروع کرده اند جهت ما و دیگران زحمت ایجاد می کند ، ولی مردم ما مقاومت می کنند و دولت هم خود را جهت مقابله با آمریکا آماده کرده هست. ما از این شرایط عبور خواهیم کرد و آمریکا پیشمان می شود، آنها راه غلط و اشتباهی را گزینش کرده اند.

    رییس جمهور در بخش دیگری در تشریح برنامه های خود در طول سفر به نیویورک، گفت : علاوه بر صحبت در مجمع عمومی شرکت ملل، دیدارهای دو جانبه ای با سران سایر کشورها و همچنین مصاحبه با رسانه ها دارم که در این دیدارها و مصاحبه ها به تخلف و جنایات آمریکا اشاره خواهم کرد. همچنین با کشورهای دوست جهت ادامه بر جام دیدار دارم.وزیر امور خارجه با 1+4 دیدار دارد. من هم با رهبران بعضی از کشورهای اروپایی و آسیایی دیدار دارم و تلاش می کنیم با کمترین هزینه از این شرایط عبور کنیم. پرسشها منطقه ای مثل سوریه، یمن و سایر پرسشها نیز محل بحث با کشورهای دوست خواهد بود.

    به گزارش ایسنا، رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به اتفاق تروریستی دیروز در اهواز، اظهار کرد: این اتفاق بسیار تاسف انگیز بود. این مراسم به مناسبت “هفته دفاع مقدس” ، ایستادگی مردم و شروع تجاوز متجاوزان و صدامیان به کشور بود. آنهایی که دیروز این فاجعه را آفریدند در مسیر همان متجاوزان هستند. آنها در دوران دفاع مقدس هم با همین اسم ها از متجاوزان حمایت کرده و جنایات می آفریدند . آنها مدت ها در داخل خاک عراق ماندند و بعد از آخر جنگ با اینکه مشکوک بوده و ساله ها غیر قانونی بودند، لطف نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مشمول بر حال آنها شد.

    شرکت ملل تریبونی جهت بیان مواضع کشور عزیزمان ایران است / روحانی

    وی ادامه داد: تا صدام زنده بود آنها مزدور او بودند و بعد یکی از کشورهای جنوبی خلیج فارس پرسشها مالی، تسلیحاتی و سیاسی آنها را بر عهده گرفت و آنها از جنایات خود نه پیشمان بودند و نه آن را متوقف کردند، ولی اهواز ایستاده و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کرد، باز هم مقاومت می کند. مردم اهواز در طول دفاع مقدس شهر خود را تخلیه نکردند. اهواز مردم دلاور ، فداکار و شجاعی دارد، فارس و عرب و بختیاری فرقی نمی کند. همه دلاوری کردند. بعد از جنگ نیز آنها هر لحظه جهت پیشرفت کشور تلاش کردند. ما متاسف هستیم که این مردم عزادار شدند. فرزند هایی که این روزها باید به مدرسه می رفتند به شهادت رسیدند. پدران و مادران به شهادت رسیدند.

    رییس جمهور تاکید کرد: بی تردید جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از این جنایت نمی گذرد. جهت ما روشن است که آنها چه گروهی هستند و به چه گروهی وابسته هستند. آنهایی که ادعای حقوق بشر را تکرار می کنند باید پاسخگو باشند، آمریکا اعتبار کشورهای مزدور منطقه است و همه امکانات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد ، ولی این کارها هیچ تاثیری در مسیر اراده ملت ما ندارد. ما پاسخ این جنایات را در چارچوب قانونی و مصالح کشور می دهیم و همه عوامل این جنایات دستگیر شده است و به مجازات می رسند.

    رییس جمهور با اشاره به این که آمریکا بیش از هر لحظه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت‌: همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حرف

    واژه های کلیدی: ایران | جنایات | کشورها | آمریکا | رییس جمهور | کشورهای مختلف | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار