سر ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار

سر: ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار مهمانداران سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را انتشار داده است ، افشای فهرست دانه‌درشت‌ها

    دو روز پیش گفته بود اگر تا ٤٨ ساعت جهت تعیین وظیفه بدهی خود به بانک سرمایه مراجعه نکنند، نامشان را رسانه ای خواهد کرد. شاید در ساعات ابتدایی که محمود صادقی این

    یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را انتشار داده است ، افشای فهرست دانه‌درشت‌ها

    افشای فهرست دانه درشت ها/ یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را منتشر کرد

    عبارات مهم : صندوق

    دو روز پیش گفته بود اگر تا ٤٨ ساعت جهت تعیین وظیفه بدهی خود به بانک سرمایه مراجعه نکنند، نامشان را رسانه ای خواهد کرد. شاید در ساعات ابتدایی که محمود صادقی این ترساندن را انجام داد، اغلب افراد تصور می کردند این وعده نیز مانند وعده های مردی که همه نام ها را در جیب خود داشت؛ عملی نشود ولی این اتفاق افتاد و آنچنان که از فهرست اعلامی صادقی برمی آید ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه جمعا مبلغی نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان به این بانک بدهکار هستند.

    یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را انتشار داده است ، افشای فهرست دانه‌درشت‌ها

    به نام فرهنگیان، به کام ٣٠ نفر

    همین چند روز قبل بود که جبار کوچکی نژاد، مدیر تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در گفت وگو با تسنیم خواستار ورود قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و شرکت بازرسی به پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان شده است و از عمق بسیار گسترده و پراکنده فساد در این صندوق خبر داده بود. به گفته کوچکی نژاد بررسی ابعاد متفاوت فساد رخ داده در این صندوق نیازمند وقت زیادی است ولی یکی از مفسده های رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان به گفته حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای پرداخت بدون ضابطه تسهیلات به افراد متفاوت در بانک سرمایه بوده است که صندوق ذخیره فرهنگیان ٤٧ درصد از سهام آن را در اختیار دارد. به گفته جبار کوچکی نژاد، ٩٠ درصد تسهیلات این بانک به ٣٠ نفر داده شده است است و ١٠ درصد وام های خرد با سود بسیار اوج به فرهنگیان داده شده است و این در شرایطی است که ٩٠٠ هزار دبیر و آموزگار و فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند. به گفته کوچکی نژاد، بسیاری از بدهکاران بانک سرمایه سابقه بد مالی دارند و حتی بازداشت هم بوده اند.

    دو روز پیش گفته بود اگر تا ٤٨ ساعت جهت تعیین وظیفه بدهی خود به بانک سرمایه مراجعه نکنند، نامشان را رسانه ای خواهد کرد. شاید در ساعات ابتدایی که محمود صادقی این

    اعمال نفوذ جهت گزینش مدیر بانک

    بهمن ماه سال قبل بود که حجت الاسلام غلامحسین اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه، راجع به اوضاع صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه گفته بود: ما هر چقدر جلوتر می رویم با تخلفات بسیار گسترده و زیادی در این دو مورد روبه رو می شویم لیکن این دو عنوان با هم هستند. اژه ای با اشاره به تلاش ها جهت بازپس گیری این سرمایه بربادرفته گفته بود: قوه قضائیه با هزار زحمت وارد عنوان می شود و متهمان را دستگیر می کند ولی اگر آسیب شناسی نشود باز هم شاهد تکرار این گونه مباحث خواهیم بود. جا دارد دولت و بانک مرکزی آسیب شناسی کنند که آیا این پرسشها رخ داده هست. به گفته اژه ای، چند هزار میلیارد تومان در اختیار تعداد معدودی از افراد قرار گرفته بدون اینکه تضمینی جهت وصول داده باشند که همه علی رغم قانون و مقررات بوده است.

    آنها در رابطه با تسهیلات بانکی و تجاری هم وجوه گرفته اند و هم مصرف کرده اند که من تاکنون این مقدار تخلف را به صورت یکجا ندیده ام. همچنین تعیین مدیرعامل براساس مقررات نبوده، بلکه براساس حمایت ها و نفوذها بوده است و در مدت ١٠ سال ، ١٣ بار سرپرست و مدیرعامل بانک عوض شده است اند.

    در چنین شرایطی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز با ذکر این توصیه که صندوق ذخیره اجازه تعویض و تنبیه مدیرعاملان بانک سرمایه را نداشته هست، به خبرگزاری مهر گفته بود: بانک سرمایه بدهکاران عمده ای دارد که به همه بانک های دولتی و شخصی کشور بدهکارند و از ابتدا هم قصد این را نداشته اند که بدهی خود را بپردازند بنابراین آنها زندان هم می روند ولی پول ها را بعد نمی دهند همان طور که یکی از بدهکاران چندین ماه است که در زندان به سر می برد ولی تا به حال ریالی از بدهی خود را نپرداخته هست. دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران هم یکی دیگر از مسئولانی بود که در بیست ودومین نشست شورای معاونان دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به بدهکاران بانک سرمایه گفته بود: هرجا بروید و به هرکس وصل شوید چنانچه پول های مردم را مسترد نکنید تحت تعقیب قرار خواهید گرفت. جعفری دولت آبادی خطاب به بانک ها هم گفته بود: «شکایت کنید، در میدان مبارزه بمانید و پیگیری کنید»؛ میدان مبارزه ای که حالا به نظر می رسد به عرصه عمومی رسیده و در برابر دیدگان مردم دنبال می شود.

    یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را انتشار داده است ، افشای فهرست دانه‌درشت‌ها

    دانه درشت ها چه کسانی هستند

    در فهرست منتشرشده از سوی محمود صادقی شرح ٥٥ مورد تسهیلات بزرگ مربوط به بانک سرمایه ذکر شده است که تاکنون و با وجود گذشت سررسید بازپرداخت نشده اند. از این تعداد ٥١ مورد مربوط به سال های ١٣٨٥ تا ١٣٩٢ و چهار مورد مربوط به بعد از شروع به کار دولت تازه هست. در صدر این فهرست، فردی با نام «ج» واقع شده است است که احتمالا همان آقای «م.ج» است که دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در دی سال ٩٥ از دستگیری اش خبر داده بود. آقای «ج» که یک شرکت بازرگانی واردات را اداره می کرده به گفته جعفری دولت آبادی، با فرزندان بعضی مسئولان نیز ارتباط برقرار کرده بود ولی این گونه کارها او مانع تعقیب قضائی او نشده و در نهایت در دی ماه سال ٩٥ بازداشت شد.

    دو روز پیش گفته بود اگر تا ٤٨ ساعت جهت تعیین وظیفه بدهی خود به بانک سرمایه مراجعه نکنند، نامشان را رسانه ای خواهد کرد. شاید در ساعات ابتدایی که محمود صادقی این

    اگرچه فهرست منتشرشده ازسوی صادقی نشان می دهد این بدهکار بزرگ بانکی درمجموع بیش از ١٣٠٠ میلیارد تومان را در شش مرحله در سال های ٩٢ و ٩٣ دریافت کرده و بعد نداده، ولی به گفته دولت آبادی بدهی بانکی این فرد بالغ بر هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان هست. بدهکار بزرگ دیگر بانک سرمایه آقای «ح.ه» است که پیش از این در دی ماه سال ٩٥ بازداشت شده است و بعد از چند ماه با قرار وثیقه آزاد شده است هست. این فرد مطابق فهرست منتشرشده از سوی صادقی، بیش از ١٠٠٠ میلیارد تومان بدهی معوق بابت دریافت هشت مورد تسهیلات در طول سال های ٩٢ تا ٩٤ دارد. این فرد از معدود افرادی است که موفق شده است بعد از سال روی کارآمدن دولت فعلی هم از این بانک وام کلان بگیرد و بازپرداخت نکند. آقای «ر»، از واردکنندگان صنعت فولاد و آقای «م» یکی از واردکنندگان مواد اولیه، دو بدهکار بزرگ دیگر بانک سرمایه هستند که به ترتیب بیش از ٦٢٠ میلیارد و ٥٧٠ میلیارد تومان از این بانک وام دریافت کرده اند و تاکنون این تسهیلات را بازپرداخت نکرده اند.

    یک واردکننده مواد غذایی و یک فعال عرصه معدن نیز از دیگر بدهکاران بزرگ بانک سرمایه اند. فرد دیگری با نام «ج.ا» که بیش از ١٣٠ میلیارد تومان به این بانک بدهکار است پیش از این به وسیله بانک دیگری نیز مورد تعقیب قرار گرفته و به نظر می رسد وضعیتی مشابه دیگر بدهکاران بزرگ بانکی دارد. حال باید به انتظار نشست و دید مبارزه بانک ها و نمایندگان مجلس جهت بازپس گیری بدهی های معوق بانکی از این بدهکاران موفق خواهد بود یا نه.

    یک نماینده مجلس در توییترش نام ٢٠ بدهکار بزرگ بانک سرمایه را انتشار داده است ، افشای فهرست دانه‌درشت‌ها

    اخبار اقتصادی – شرق

    واژه های کلیدی: صندوق | تسهیلات | فرهنگیان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار