سر ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار

سر: ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار مهمانداران سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز چهره های سینمایی از دیرپاترین ستاره تا ملکه اینستاگرام، با نفوذترین ستارگان زن سینما

    روزنامه هفت صبح طبق دلایلی یک رتبه بندی در مورد ستارگان زن سینمای کشور عزیزمان ایران انجام داده است.

    از دیرپاترین ستاره تا ملکه اینستاگرام، با نفوذترین ستارگان زن سینما

    روزنامه هفت صبح طبق دلایلی یک رتبه بندی در مورد ستارگان زن سینمای کشور عزیزمان ایران انجام داده است.

    طولانی ترین دوران مطرح بودن از آن نیکی کریمی است!

    در اینجا با نفوذترین بازیگران زن سینمای کشور عزیزمان ایران را به شما معرفی می کنیم. این بازیگران از آن دسته ای هستند که یا با استعداد درخشان خود توانسته اند جای خود را در بین علاقه مندان به سینما به دست باورند و یا اینکه با حضور مستمر در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و فعالیت های متفاوت محبوبیت به دست آورده اند.

    عبارات مهم : جهانگیر کوثری – بازیگران زن
    1– لیلا حاتمی

    بازیگر 45 ساله ایرانی هنوز متنفذترین زن سینمای کشور عزیزمان ایران هست. در چند سال گذشته تجربه های متفاوت سینمایی را پشت سر گذاشته و نشان داده که می خواهد از شخصیت تیپیک الصاق شده است به نامش فرار کند.

    2- ترانه علیدوستی

    با درخشش در سریال شهرزاد و بازی در فروشنده به یک ستاره محبوب بدل شده است هست. فن پیج های مختلفی فعالیت های او را پوشش می دهند. او در عرصه اجتماع و سیاست صورت محترم و صادقی است و نشان داده که از دلیری مناسبی برخوردار هست. آیا او بازیگر بزرگی است؟ نمی دانیم. بازی های او در بعضی فیلم ها مثل پذیرایی راحت و یا زندگی یکسان آقای محمودی و بانو حیرت انگیز هستند ولی در زیاد فیلم ها او کاراکتر همیشگی خود را تکرار می کند. او یک بازیگر حرفه ای است با یک دختر کوچک به اسم حنا. همسرش نقش کوچکی را در فیلم من بازی کرد.

    3- پریناز ایزدیار

    قرار گرفتن نام این بازیگر 31 ساله بابلی شاید در این مکان حیرتزده تان کند ولی ستاره اقبال او به شدت رو به افزایش هست. ابد و یک روز و سریال شهرزاد او را محبوب کردند و در ذائقه خاصش در پوشش هم به شدت مورد توجه بازدیدکنندگان اینترنت قرار دارد. او به زودی فیلم ویلایی ها را روی پرده خواهد داشت.

    4- نیکی کریمی

    دیرپاترین ستاره زنی است که سینمای کشور عزیزمان ایران به خود دیده. او 45 ساله است و از 18 سالگی وارد سینمای کشور عزیزمان ایران شده است است و بعد از 28 سال حضور همچنان نامش به عنوان یک برند ارزش دارد. او 4 فیلم نیز ساخته است و در یکی دو سال اخیر با چهارشنبه 19 اردیبهشت، فوت ماهی و ربوده شده است به عنوان بازی در نقش های متفاوتی را گزینش کرده هست. البته هنوز او را با بازی در فیلم سارا/ دو زن و نیمه پنهان به یاد می آوریم.

    5- طناز طباطبایی

    بازیگر با استعداد که هنوز به آنچه حقش بوده نرسیده هست. بازی زیبای او در خشم و هیاهو نادیده گرفته شد و امسال هم ویلایی ها را دارد ولی او همچنان در انتظار شاه نقش خاص خود هست. او 34 ساله هست. در یکی دو سال گذشته در تئاتر هم تجربیات فراوانی داشته هست. فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا را همراه با مهناز افشار در پشت خط قرمز دارد.

    6- مهناز افشار

    اتهامات همسر سرشناسش خیلی به شهرت او لطمه نزد. او همچنان مورد علاقه تماشاگران است و بازی در نهنگ عنبر یک و حالا نهنگ عنبر 2 جایگاه او را به عنوان بازیگر زن پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای کشور عزیزمان ایران تثبیت خواهد کرد. کفایت حرفه ای اش موجب شده است که در هر دو حوزه سینمای تجاری و سینمای روشنفکرانه مورد توجه قرار گیرد. او 40 ساله است و یک دختر کوچک دارد.

    7- سحر دولتشاهی

    سال 94 و 95 را پر از موفقیت از سر گذراند هر چند که همزمان بود با جدایی اش از رامبد جوان. او بازیگری انرژیک است که حس طنز فوق العاده خوبی هم دارد ولی در نقش های درام نیز خوب می درخشد.

    8- مریلا زارعی

    او از آن دسته بازیگرانی است که همیشه درخشان بازی می کند. در آخرهای دهه 70 و اوایل دهه 80 با فیلم هایی مثل دو زن، سربازهای جمعه و زن زیادی در فضای سینمای کشور عزیزمان ایران درخشید ولی بازی فوق العاده اش در شیار 143 دوره حرفه ای او را چندین پله ارتقا داد. او با دو فیلم چ و بادیگارد همکاری نزدیکی با ابراهیم حاتمی کیا را تجربه کرده است.

    9- هدیه تهرانی

    یک دهه قبل اگر قرار بود این فهرست را بنویسیم او در صدر جدول بود ولی سال ها کم کاری اش در حوزه سینما و سرگرم شدنش به پروژه های شخصی، جایگاه او را متزلزل ساخته است. او پارسال آاادت نمی کنیم را داشت. او امسال با دو فیلم بدون تاریخ بدون امضا و همچنین اسرافیل روند بازگشت خود به سطح اول بازیگران زن سینمای کشور عزیزمان ایران را شدت یافتن کرده هست. هر چه باشد هنوز او را با فیلم های پرفروشی مثل قرمز، غریبانه، دست های آلوده و … به یاد می آوریم. او 45 ساله است و فعلا مجرد.

    10- ویشکا آسایش

    او پای ثابت همه فیلم های کمدی هست؛ فیلم هایی مثل ورود مردها ممنوع، 50 کیلو آلبالو و امسال هم خوب بد جلف. بازیگر ورزشکاری که در کوهنوردی و ورزش های رزمی تجربه های فراوانی دارد. بخشی از زندگی اش را وقف پسر نوجوانش گیو ساخته است. او بازیگری هر لحظه مطمئن است و سال پیش نیز چند تجربه تئاتری داشت که بااهمیت ترین آن نمایش می سی سی پی نشسته می میرد بود. او 43 ساله است.

    11- باران کوثری

    دختر رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری متخصص بازی در درام های اجتماعی هست. در سال های اخیر با فیلم هایی مثل سد معبر، هفت ماهگی، لانتوری، منزل دختر و کوچه بی نام و جامه دران یک ژانر سینمایی خاص خود را دنبال کرده هست؛ ژانری که خیلی شبیه دغدغه های اجتماعی مادرش رخشان بنی اعتماد بوده هست. او کوله باری از جوایز سینمایی دارد و گه گدار در عرصه سیاست و اجتماع نیز حرف هایی جهت گفتن دارد.

    12- نگار جواهریان

    ازدواج او با رامبد جوان نامش را سر زبان ها انداخت و خیلی ها منتظر پخش فیلم نگار هستند که به وسیله همسرش کارگردانی شده است هست. نگار جواهریان را با فیلم هایی مثل طلا و مس، حوض نقاشی، یه حبه قند، بی خود و بی جهت و هیچ به یاد می آوریم و به نظر می رسد تنها کاهانی متخصص گرفتن بازی های متفاوت از این بازیگر جوان ایرانی است و در بقیه فیلم ها او تن به ارائه پرتره های بیش از حد مثبت و خنثی از خود می دهد.

    13- مهتاب کرامتی

    این بازیگر با صورت خاصش هنوز در صف اول گزینش های کارگردان ها جهت بازی در نقش های اول قرار دارد. او 47 ساله است ولی همچنان می تواند بازیگر رمانس های پر آب و تاب باشد. ماجان، مرداد، مزار شریف و عصر یخبندان شماری از فیلم های چند سال گذشته او بوده اند. به نظر می رسد کرامتی به تدریج در حال شیفت دادن فعالیت سینمایی خود به شاخه های دیگر از جمله تهیه کنندگی است.

    14- هانیه توسلی

    این بازیگر 38 ساله در اینترنت فعالیت آشکاری دارد ولی در سینما به اندازه سابق حضور ندارد. در دو سه سال گذشته بااهمیت ترین فیلم هایش شکاف، دهلیز، خط خاص و سیانور بودند ولی به نظر می رسد با عنوان بازیگر محبوب چندان راحت نیست. او از گزینش های همیشگی فیلمسازان معتبر است.

    15- فاطمه معتمد آریا

    او بااهمیت ترین بازیگر سینمای کشور عزیزمان ایران در آخرهای دهه 60 و اوایل دهه 70 بود با (هنرپیشه، ریحانه، مسافران) و سریال هایی مثل گل پامچال و آرایشگاه زیبا. در سال های بعد نیز شاه نقش های خاص خود را ایفا می کرد مثل بازی در گیلانه و همین طور اینجا بدون من. او 55 ساله است.

    16- پگاه آهنگرانی

    از نخستین حضور او در سینما نزدیک به 17 سال گذشته و او تازه 32 ساله هست. دختر منیژه حکمت این سال ها ناگهان پرکار شده است است با فیلم هایی مثل هفت ماهگی، لابی، سارا و آیدا، قاتل اهلی، تیک آف، خشکسالی و دروغ، جامه دران، منزل دختر و … که در بعضی از آنها با باران کوثری همبازی بوده هست. تعلق خاطر او به سینمای اجتماعی واضح هست. او به آسانی می تواند جایگاه خود را در این رده بندی ارتقا بدهد.

    17- ساره بیات

    او با جدایی نادر از سیمین صورت شد ولی بعد از آن در مجموعه ای از نقش های مشابه گیر افتاد. 31 روز بعد، لابی، عادت نمی کنیم، ناهید و خداحافظی طولانی آثار این بازیگر 37 ساله در سال های اخیر بوده اند.

    18- الناز شاکردوست

    او مهم ترین صورت سینمای تجاری در یک دهه گذشته بوده است و در آخرهای دهه 80 ثروت قابل توجهی از بازی در فیلم های درجه دو به دست آورد. در حالی که به عنوان نمونه بازی اش در فیلم چه کسی امیر را کشت نشان می داد که او بازیگر با استعدادی هست. این بازیگر 32 ساله چند سالی است که با دقت بیشتری نقش هایش را ایفا می کند. حضورش در فیلم خفگی ساخته فریدون جیرانی موید این توصیه است. او در شبکه های مجازی بسیار مورد توجه است.

    19- آنا نعمتی

    این بازیگر کم حاشیه 39 ساله هیچ وقت در بطن حرکت سینمای کشور عزیزمان ایران قرار نگرفته است و خودش اعتقاد دارد که شایستگی هایش نادیده گرفته شده است اند. فیلم های ماحی، عصر یخبندان، انارهای نارس و یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلم های مهم او در این سال ها بوده اند.

    20- بهنوش بختیاری

    ملکه اینستاگرام و حاشیه های دنیای سینما و سرگرمی 41 ساله هست. بازی او در فیلمی مثل من نشان داد که او از چه استعدادی در عرصه بازیگری برخوردار هست. استعدادی که معمولا به نمایش در نمی آیند.

    از دیرپاترین ستاره تا ملکه اینستاگرام، با نفوذترین ستارگان زن سینما

    گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
    seemorgh.com/culture
    منبع: روزنامه هفت صبح

    واژه های کلیدی: جهانگیر کوثری | بازیگران زن | باران کوثری | سینمایی | بازیگری | بازیگران | سینمای | بازیگر | ایرانی | سینما | ستاره


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار