سر ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار

سر: ازدواج سرگرمی میلادی مهماندار مهمانداران سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی فتنه ۸۸ می‌تواند برگردد / کدخدایی

    سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در ۹ دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و ۹ دی باطل‌السحر فتنه ۸۸ شد، گفت: اینگونه نیست که فتنه ۸۸ تما

    فتنه ۸۸ می‌تواند برگردد / کدخدایی

    کدخدایی: فتنه ۸۸ می تواند برگردد

    عبارات مهم : اسلامی

    سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در ۹ دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و ۹ دی باطل السحر فتنه ۸۸ شد، گفت: اینگونه نیست که فتنه ۸۸ تمام شده است باشد، چون دشمن بدون کار ننشسته هست. اگر مسیر قانونی را جهت حل پرسشها و اختلافات برنگزینیم به فتنه ۸۸ دیگر و مشابه آن می رسیم و اینجاست که هوشیاری مردم را می طلبد و تأکید مقام معظم رهبری بر زیاد کردن بصیرت به همین علت است.

    به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در نشست بصیرتی با عنوان «عبرت های فتنه ۸۸» که امروز (پنجشنبه) در جمع استادان بسیجی خوزستان برگزار شد، گفت: آنهایی که در دوره پیش از انقلاب بوده اند در خاطرشان است که در دوره ستم شاهی چه وضعیتی داشتیم. فرصتی جهت بیان نظرات منطقی وجود نداشت. دولت مستبد متکی به بیگانه که هر گونه فریاد آزادی خواهی را در نطفه خفه می کرد. چه بسیار جوانان ما که در این راه به شهادت رسیده و تبعید شدند.

    فتنه ۸۸ می‌تواند برگردد / کدخدایی

    وی ادامه داد: مهم تر از همه اینها آنچه در دوره قبل از انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم تحقیر مردم مسلمان بود. اینکه یک انسان مسلمان نمی توانست به آسانی عبادات یومیه خود را داشته باشد یا اگر تلاشی جهت روشنگری می داشت حتماً با سرکوب و خفقان ستمشاهی مواجه می شد. بیت المال در اختیار بیگانگان و زندگی ها هم به سبک بیگانگان ترویج می شد. فضای قبل از انقلاب، فضایی نبود که زندگی بر اساس آموزه های اسلامی باشد. در چنین فضایی امام راحل دروازه ای را به سوی نور باز کرد و ما به مقطعی نورانی به نام پیروزی انقلاب اسلامی وارد شدیم که شجره طیبه آن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

    کدخدایی با اشاره به اینکه صاحبنظران و صاحبان اندیشه عوامل مختلفی را در پیروزی انقلاب اسلامی دخیل می دانند، گفت: نخستین عامل باور مردم به الهی بودن حرکت و نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود. آرزوی بزرگ مردم مسلمان ما استقرارِ استقلال، آزادی، حکومت اسلامی بود. رهبری امام خمینی(ره) به عنوان انسان خودساخته الهی عامل مهم دیگری در پیروزی انقلاب اسلامی بود. بسیاری از نهضت ها و تحولات سیاسی در جوامع دیگر را دیده ایم که علی رغم تلاش مردم به نتیجه نرسید و آن به علت نبود رهبری واحد، شجاع، مصمم و آگاه بود.

    سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در ۹ دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و ۹ دی باطل‌السحر فتنه ۸۸ شد، گفت: اینگونه نیست که فتنه ۸۸ تما

    عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه پشتیبانی مردم و حضور گسترده آنها در صحنه را عامل مهم دیگری در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم با ایمان و اعتقاد به درستی و صحت راه خود در این جهت حرکت کردند. پیروزی انقلاب اسلامی ناکامی دشمن های را دربرداشت و کینه توزی آنها از همان شروع شروع شد. به هر شکلی تلاش می کردند که این نظام نوپا را فرو پاشیده و موانعی را در جهت توسعه آن ایجاد کنند. حدود ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی با همه فشارها و تهدیدها، کینه توزی ها تا به اکنون رسید. در این راه هزینه دادیم. هزینه ها را قبول دارم. هیچ جامعه ای بدون هزینه به اهداف و آرزوی بزرگ های خود نمی رسد. شهدای بسیاری در این راه تقدیم شدند ولی اکنون در نقطه و مقطعی قرار داریم که اگر به ارزیابی بپردازیم که آیا راه ما درست بوده همه تأکید می کنند که پیمودن این راه ارزش آن را داشت که در راه اهداف بلند خود این هزینه ها را داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند و درصدد براندازی آن برآمد، گرچه در اوایل انقلاب خود را مبرا از این کارها نشان می داد، ادامه داد: بعد از آخر جنگ تحمیلی هنگامی که که صدام به کشورهای منطقه حمله کرد، دشمن های اوضاع را که دیدند، گفتند که چه امکاناتی را در اختیار صدام قرار دادند تا در حمله به کشور عزیزمان ایران موفق باشد.

    کدخدایی تصریح کرد: با توسعه ابزار اطلاعاتی می بینیم که آدم دیوانه ای در ینگه دنیا نشسته و تحریم ها را بر علیه جمهوری اسلامی وضع می کند. کنگره هر روز طرحی را جهت آنکه نظام جمهوری اسلامی را در راهی که گزینش کرده متوقف و یا از آن پشیمان کند، ایجاد می کند.

    فتنه ۸۸ می‌تواند برگردد / کدخدایی

    سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه براندازی سخت به جایی نرسید و کارشکنی ها با ایثارگری جوانان و حضور به موقع مردم در صحنه نتیجه نداد، گفت: لذا دشمن جهت ادامه دشمنی خود ابزارهای دیگری را به کار گرفت. از ابتدای انقلاب اسلامی که آوازه اسلام و مکتب شیعه مطرح شد، دشمن سرمایه عظیمی را جهت آشنایی اسلام سرمایه گذاری کرد. اسلامی که آنها می شناختند، با اسلام مکتب امام راحل که در کشور عزیزمان ایران پیاده شد تفاوت زیادی داشت. در حال حاضر می بینیم که در دانشگاه های رژیم صهیونیستی رشته های کشور عزیزمان ایران شناسی و اسلام شناسی آموزش داده می شود که بفهمند چگونه است که مکتبی توانسته در برابر استکبار بایستد و راه خود را پیدا کند.

    وی بیان کرد: همواره تلاش دشمن بر این بوده که ماهیت انقلاب و جمهوری اسلامی را عوض کردن دهد. بارها دشمن های به ترور شخصیت دست زده اند، این نشانه با سلب اعتبار از مقامات و بعد از آن سلب اعتبار از نظام جمهوری اسلامی و بعد از آن با سلب اعتبار از اسلام به نتیجه می رسد.

    سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در ۹ دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و ۹ دی باطل‌السحر فتنه ۸۸ شد، گفت: اینگونه نیست که فتنه ۸۸ تما

    کدخدایی ادامه داد: امام راحل تئوری جدیدی را به نام ولایت فقیه طرح کرد و در قانون اساسی آورد و بعد از آن اجرایی و عملیاتی شد. قانون اساسی به نقش مردم و موازین دینی توجه داشت و با همین نگاه اصل ولایت فقیه در قانون اساسی وارد کرد. هجمه به ولایت فقیه و شخص ولی فقیه در دستور کار دشمن قرار گرفت. ترویج سبک زندگی غیردینی از دیگر کارها دشمن بود در حالی که قانون اساسی نظام دینی را تعریف کرده و جهت تحقق یک جامعه اسلامی نظام دینی را آینده نگری کرده است و آنها می درخواست کردند با ترویج نظامی سکولار این اوضاع را در میان بعضی از مسئولان و پیرو آن اداره جامعه سوق دهند.

    وقتی که دشمن موفق می شود این روحیه را ایجاد کند، هجمه را به ارکان نظام، شورای نگهبان، قوه قضائیه و سپاه پاسداران ایجاد می شود. آیا که اینها در تثبیت نظام جمهوری اسلامی مؤثر بودند. اینها موانع نفوذ در ساختار نظام بودند و معمولاً می بینیم که اینها مورد حمله و هجمه قرار می گیرند.

    فتنه ۸۸ می‌تواند برگردد / کدخدایی

    عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: در سال ۸۸ از همین زاویه دچار مسئله شدیم. یعنی انتخابات که هر لحظه افتخار جمهوری اسلامی بوده است و دشمن به خوبی می داست که نمی تواند در انتخابات ورود داشته باشد بر روی انتخابات ۸۸ سرمایه گذاری کرد. بنا به اظهار خود آنها انتخابات سالم بود. طبیعی است در کنش عظیم سیاسی و اجتماعی همچون انتخابات تخلف جزیی صورت گیرد که البته متخلفان به قوه قضائیه ارجاع داده شده است و ما تابع تصمیم قوه قضائیه و قاضی هستیم.

    وی با اشاره به رخدادهای سال ۸۸ بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در آن سال اعلام کردیم که مردها نمایندگانشان را در شورای نگهبان بفرستند. چون زمزمه ها قبل از سال ۸۸ شروع شد که تردیدها را در سلامت انتخابات ایجاد کند. با خود انتخابات نمی توانستند کاری کنند و عالی ترین کار آن بود که انتخابات را خدشه دار جلوه دهند. چند بار از اینها دعوت کردیم در شورای نگهبان حرف های خودتان را بزنید. فقط یک نفر آمد.

    ما (شورای نگهبان) رسمی و غیررسمی از آنها دعوت می کردیم که نظراتشان را بگویند تا ما بررسی کنیم. بیانیه در بی بی سی فارسی منتشر می شد. پاسخ ما در بی بی سی فارسی منتشر می شد. آنها جهت اعلام نظرات خود نیامدند و مردم را به خیابان ها کشاندند که به تعبیر مقام معظم رهبری اردوکشی کردند و هیج صراطی جهت این دوستان مستقیم نبود که بخواهند مسئله را حل کنند.

    کدخدایی تصریح کرد: روزهای آخر، یک نفر آمد و اعلام کرد که گفته شده است اگر این کارها را انجام دهید ما نتیجه انتخابات را می پذیریم. ۲۴ ساعت با نمایندگان آنها مذاکره شد؛ ولی پیشنهاد خودشان را هم نپذیرفتند و آن اتفاقات رخ داد و همه شاهد بودیم که این مسئله با حضور خوب مردم حل شد.

    مردم در ۹ دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و ۹ دی باطل السحر فتنه ۸۸ شد. آیا بهتر نبود در مسیر قانونی اعتراضات پیگیری می شد و اگر نهادهای قانونی پاسخگو نبودند شما به راه های دیگر متوسل می شدید؟ چگونه قبول کنیم که شما این کارها را بدون هیچ برنامه ای انجام دادید؟ ۹ دی نشان دهنده این بود که مردم ما تحمل نمی کنند اگر کسی بخواهد به نظام جمهوری اسلامی چپ نگاه کند. ۹ دی نشان داد مردم هر لحظه در صحنه هستند و با کسی شوخی ندارند.

    سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: اگر ما مدعی هستیم که در زمانی مسئولیت داشتیم و از سابقون در انقلاب هستیم، من و شما زیاد و بهتر باید از انقلاب حفاظت کنیم. این سؤال هنوز پاسخ داده نشده است که شما به عنوان مدعیان انقلاب چگونه حاضر شدید که انقلاب اسلامی در جبهه شما پرپر شود. اگر حقی هم داشتید که نداشتید می توانستید به خاطر انقلاب از حق خودتان بگذرید. خدشه ای که به افتخار انقلاب اسلامی وارد شد به علت لجاجت شما بود.

    وی تصریح کرد: اینگونه نیست که فتنه ۸۸ تمام شده است باشد. چون دشمن بدون کار ننشسته هست. اگر دشمن از ترساندن دشمنی و کینه توزی کناره گیری کرد، ممکن است شما خیالتان راحت باشد. فتنه ۸۸ در ادامه قائله منافقین و جنگ تحمیلی بود. اگر مسیر قانونی را جهت حل پرسشها و اختلافات برنگزینیم به فتنه ۸۸ دیگر و مشابه آن می رسیم و اینجاست که هوشیاری مردم را می طلبد و تأکید مقام معظم رهبری بر زیاد کردن بصیرت به همین علت هست. مردم باید بدانند که دشمن در چه سطحی و چگونه برنامه ریزی می کند.

    به همین علت معظم له بر انقلابی گری و انقلابی ماندن تأکید دارند. فتنه ۸۸ می تواند برگردد. ما در دوره ائمه معصوم(ع) هم این پرسشها را داشته ایم. عده ای می آمدند و افراد را گمراه می کردند. راهکار آن این است که چشم مان به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و درود به امام راحل که با پیگیری های این بزرگ مرد ولایت فقیه مهم در قانون اساسی شد. هوشیار باشیم و از منافع مردم حمایت کنیم. اجازه ندهیم حقی از مردم تضییع شود.

    واژه های کلیدی: اسلامی | انقلاب | نگهبان | انقلابی | انتخابات | جامعه اسلامی | نتیجه انتخابات | مقام معظم رهبری | انتخابات ریاست جمهوری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار